Mailat John och Erika

Nu har jag mailat John och Erika för att få lite tips ang Tjabo och se om det finns någonting som jag kan göra för att underlätta för mig själv och honom :)
 
Johan kommer följa med till clinicen i Rättvik med Tjabo också :D Jag skulle egentligen ha åkt själv med Molly, men nu när allt blev som det blev på Gotland så hänger han också med!
Alla som vill lära sig nåt om hästar vore va med på en clinic för John! Synd att de bor i Colorado och inte här ;)
 
¨Sedan (två veckor efter det) så är det clinic i Johannesberg i Rimbo 3dagar och då åker vi båda två igen!
Den har varit inbokad för båda länge, men nu ska det bli extra kul att Johan kommer få lite intensivträning!!
 
Finns nog platser kvar på båda, så hör av er om ni vill med :D
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Elin

Kul! Johannesberg är full har jag för mig. Rosie brukar ha en reservlista :)

Svar: Vet att flera har sjuka hästar :( kanske är fler än D finns reserver så gör lite reklam. ;)
Tjabos matte

2013-09-18 @ 14:46:36
URL: http://beautyalices.blogg.se
Elin

Nu var jag för snabb. Hoppas att det löser sig för er och Tjabo. Tror han och Johan kommer utvecklas enormt :)

Svar: Tack kära du! Vi ses snart <3
Tjabos matte

2013-09-18 @ 14:48:33
URL: http://beautyalices.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0