Konstigt väder... Eller...

Det kanske bara är höst :)
Vaknar till ösregn och storm, nu skiner solen, med storm :)
Idag skulle smågrabbarna ha fått besök av kusin Anton i stallet å mysa Melker, men vi tar det under bättre förutsättningar, mina små frön gillar inte att frysa å då blir allt tråkigt, vissa kanske tycker "finns inget dåligt väder, har man häst så har man" men jag planerar långsiktigt med mina och vill att de ska tycka att det är KUL! Allt för att de kanske vill fortsätta medhästar resten av livet...
Så, när jag vet att förutsättningarna är ungefär noll och ingenting så är det bara korkat att utmana...
Idag blir vi hemma, med pannkakor och mys, och kusinerna kommer hit istället :)
Elvis och Texas är överlyckliga över våra lediga fredagar och riktigt slappar och myser och uppskattar att få va hemma och andas ut <3
Det är vardagslyx det!!
Att ta sig tiden att bara vara!
Ha en fin dag mina vänner




Kommentarer
Chrissie P

De e ju jättebra tänk :) Hoppas deras intresse hänger i :D

2013-10-18 @ 23:15:03
URL: http://chrissiep.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0