Tredje placering

Kort inlägg
Johan Max och Anna med sitt lag team Stockholm- Göteborg ToR kämpade på gott i båda heaten och fick in en ko i varje.
Vilket ledde till en tredjeplacering av 9 startande lag!!!

Jag satt med hejaklacken på läktaren å va så nervös!!! (Thomas har tagit fina bilder/film på när jag sitter å hoppar av nervositet)
Deras lag hade mest skrik iaf ;)

Jäkligt kul och en otroligt rolig helg med nya och gamla bekantskaper och positiv tävlingsanda för Tjabo och Johan.

Tjabo har skött sig fantastiskt bra och stått kvar i hagen (trots att en häst sket sönder alla hagarna så stolp flög hit å dit)

Han har behållt fokus på husse och det har sett harmoniskt och lugnt ut när de ridit.

Tack till hästskötare Åke som kämpat med markservice!
Tack Annie och Klas som gav mig hallonsoda så jag klarade av den nervösa väntan!
Tack Max som anmälde utan att fråga Johan först!!! Tur att vi har dig!
Tack till Anna som ställde upp för grabbarnas påhitt!
Tack Thomas som filmat, hoppas det kommer på youtube så vi får se :D
Tack Åsa som tagit hand om stallet hemma så att vi kunde åka!! Min prinsessas svullnad är på väg ner :)
Tack mamma och Peter som passat våra gullungar så de fått ha en underbar sommarhelg med kräftfiske och mys!
Tack pappa och Lena som åkte hela vägen ner och var här hela helgen och stöttade svärsonen!
Tack Minken som hållt mig sällis hela vägen ner och upp och stöttar min gubbe!
Fan va kul! Dethär får de göra om!

Puss på er allihopa!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0