Molly

Ännu mer svullen idag!
Sågar man itu n fotboll så har ni stl, utan överdrift!
Pratat med vet och man kan öppna upp och dränera, men ingen höjdare i rötmånad... Så då kör vi på den modellen att kyla och promenera och hålla koll.
Kommer ta tiiiiid och kommer sjunka ner i benet med tiden.
Allt positivt är:

Hon har ingen temp
Hon är pigg å gla å äter å mår som vanligt
Halt i skritt pga att det självklart spänner å gör ont, men Inge halt alls i traven.

Tur att jag har tjejerna i stallet som hjälper mig då jag ju är påväg till Gotland!!

Håll tummarna för min lilla sessa nu...



Kommentarer
Elin

Fy vad tråkigt att höra. Tur med snälla stallkompisar!

2013-07-17 @ 19:30:36
URL: http://beautyalices.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0