Torsdag

Jobbade först
Molly från marken.
Hon va på g redan från början å känslig å lite felvänd i hjärnan ;)
Hon har stått själv sedan i måndags då hennes kamrat Allyson är på semester i Småland, och jag har ju varit borta så hon hade trist helt enkelt!
Skickar ut och hon skakar på huvudet å galopperar på en gång, ingen seg liten Fia här inte!
Säger att "så får man inte göra" då vänder hon på en 5öring å tar andra hållet.
Matte hävdar att hon minsann ska skritta!
Kämpar å kämpar å tillslut fattar hon, stanna, tugga, klappa.
Det var liksom på eller av som gällde för henne. Galopp eller look at me-still!
Jag bad om SKRITT!!
jaja, tillslut var hon med mig å shit vad kul det är då!
Vände på kommando och hon kastar sig runt i en korrekt rollback åt båda hållen! Fan vad vi ska äta kor!!!



Kommentarer
Chrissie P

Duktig du är! Ni kommer bli grymma! :D

2013-08-02 @ 23:54:32
URL: http://chrissiep.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0