Packa och åka

Hann inte göra något igår då min far fyllde år och Elvis var sjuk och allt bara sket sig ;)
Så idag, på dagen, ska minken köra mig till Farsta för att hämta lottas hästbuss, sedan åker jag förbi stallet och packar den, sedan hem å byta till Volvon och hämta Texas på dagis, laga middag och vänta på att Johan ska komma hem, sedan till stallet och förbereda Molly.
V har ju ingen fancy träningsanläggning så hon har inte blivit schamponerad, då det varit alldeles för kallt, hon är så skitig så hälften vore nog :(
Men ska reda ut svans och man, borsta så gott jag kan, Linda benen, på med täcke, in i transporten och gasa till johannesbergsslott i rimbo, hoppas att jag hinner dit innan midnatt ;)
Det var tre till som skulle komma med sina hästar idag, och rosie och John såklart :)
Håll tummarna för att min planering håller nu ;)
Kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0