Molly kommer förhoppningsvis hem imorn

Värden bra, avföring ok, men hon är bara uppe i 2kg hö/dag i tussportioner...
De frågade om jag ville hämta henne
Idag, men det känns väl jävligt korkat att ta hem en häst som inte kan äta ordentligt!!! Så de ska fodra upp kilona och övervaka henne tills imorn. Hoppas det går bra :) de hade inte fått svar på maskprovet? Hoppades att hon skulle fått det imorn, hallååååå! Så lång tid tar det ju inte! Om jag tar ett prov själv å skickar in på em så får jag ju svar fm efter! Och de ÄR ju på labbet? Jaja... Bara hon mår bra så :)
Nu hoppas vi att det blir bra...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0