Massör

Nu var det dags :)
Kan börja med slutet och det var att efter att Lena åkt från stallet så bröt jag ihop för att jag fick så dåligt samvete för att jag inte ringt någon tidigare :'( men nu har jag lugnat mig och tänker framåt. Som Max sa: tänk framåt å va glad att du tog ut nån nu å inte om ett år :) <3 TACK!
Han var sned i bäckenet och i nacken, hade ont i vänster bog och höger bakknä :( han har verkligen försökt att jobba ändå och musklat sig jättesnett!!'
Vänster bringa större än hö, samma sak med hals framför manken, underhalsen, låret, utsida lår. Det som var större på hö sida var uppe på rumpan vid korset där han varit tvungen att belasta fel pga bakknät. Nu ska han bli bra! Nu ska vi kämpa!
Ska göra en morotsstretch varje dag och massera nacken och linimenta knäna. Lena kommer tillbaka på tisdag så då ska vi utvärdera merA...
Nu har han även fått nya skor av världens bästa Max! Tackmin vän!!! <3
Puss puss



Kommentarer
Chrissie P

Man kan inte veta alltid om det är ont eller bara "trots och dumheter". Tycker också att det var bra att du uppmärksammade det och faktiskt tog ut hjälp :) hoppas han blir bra snabbt.

2012-09-19 @ 20:42:30
URL: http://chrissiep.blogg.se/
Max

Okej med så mycke fel är de nog bäst att avliva kommer ju ta år att få de bra ;) haha

2012-09-20 @ 20:53:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0