Kvällstur barbacka

Idag åkte jag till stallet å va skitpepp på att rida på banan, men när jag tog in å borstade Tjabo så har han några konstiga knölar på vänster sida bredvid/bakom manken så jag vågade inte lägga på sadel...
Känns lite som bett eller tryckknölar, ni vet som vissa ridskolehästar kunde ha när man va liten, men vi har inte ridit fre lör sön å i torsdags hade han de inte så det måste va bett eller nåt annat skumt, får se hur det ser ut imorgon...

Som tur va så skulle Åsa och Malin ut på tur så vi hängde på, barbacka, runt gravfältet. Mycket trav å det känns i baken ;) men han va jämn och fin och riktigt trevlig att rida <3


Nu är klockan 20.15 och det är mörkt!!! Fy fan!

Har köpt slowfeednät, som alla andra ;) och satt upp till Molly och Tjabo i hagen, utvärdering kommer :D

För mörkt att fota Tjabo nu så det får bli em annan dag :)



Kommentarer
Ingrid "Tinka" Carlsson

Vi har slowfeed-nät. Både i hagen och i boxen. Det är TOPPEN!

2012-09-04 @ 14:48:43
URL: http://www.stalllt.n.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0