Feedback

Först vill jag bara börja med att säga att det är JÄTTEROLIGT att få kommentarer och feedback, även tips och idéer mottages tacksamt :)
Fick en förfrågan av Elin Nes som ägen Tjabos halvsyster Goldies Beauty Alice om att lägga upp liknande jämförelser på Tjabo som jag gjort på Molly. Så nu sitter jag och försöker att hitta massa bilder :)
 
Först en i september 2009. Dagen vi köpte honom. Han var då 1år och 4månader...
 
Sedan hittade jag en bild från när han stod på sommarbete hos Marika sommaren 2010, här är han alltså 2 år och under hösten sedan så asatt vi på honom några gånger för att påbörja inridning i jan 2011
 
 
Sedan blev det en bild från sommarbetet 2011, här har han ridits lite under våren, gått alla gångarter men inte pressats nå särskilt...
 
 
 
Sedan har jag ingen bra bild från sidan på Tjabo från nu, så det får väl bli min hemläxa, att fixa i dagarna :)
 
Kan bjuda på en bild i rörelse iaf :)
 
 
see ya!! <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0