ÖGAT BRA!!!

Helt otroligt!
Hade jag inte vetat att hon var så dålig igår så hade jag aldrig sett något idag :)
Svullnaden har gått ner helt, använder ögat normalt, INGEN gegga alls!! 37,6 i temp, knorr i magen, bajsade en stor fin hög när jag var där och är pigg och glad!
Ska få tag i Marianne nu och berätta de goda nyheterna :)
Då slipper vi antibiotika och hennes mage fortsätter må bra :D yeepee!!!!!!
 
Texas skulle va hemma med farmor och farfar idag, då han började hosta och snora redan igår, så går vi upp imorse och Elvis gnäller "Jag vill inte gå till dagis mamma" jag tror att han bara är trött så upp å hoppa och klär på oss och allt, springer och ska kissa, och han är JÄTTEDÅLIG i magen! Bara vatten :( Stackars lilla prins! Så båda barnen är hemma med farmor, farfar får åka och handla då jag inte har någonting hemma för att jag räknade med att vara på jobbet och barnen på dagis, sedan har farfar "Mollyjour" så han ska dit och fodra henne under dagen och checka av hennes AT. Jag säger då det! Utan min farmor och farfar skulle min värld rasa samman!
Måste komma på en fin present till dem... Nåt som har med barnen att göra :D
 
Nu ska jag få lite gjort på jobbet (glömde ta mina penicilliner imorse så det får jag komma ihåg direkt när jag kommer hem) innan det är dags att åka hem och ta hand om de små sjuka.
Vem sa att allt ska flyta på ;)
Tjing tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0