Molly utsläppt

Mollys mage mår kanon! Nu får hon gå ute på en liten del av grabbarnas hage. Bakbenet är varmt, men inte lika svullet...
Tog igårkväll ut henne på banan i lina och bara lät henne röra sig några varv i båda varven på stoooor volt (inget ansträngande för benet då hon hoppat och farit i sin lilla hage hela dagen) och hon rör sig så jävla snyggt! Hon hingstade upp sig och spände nacke och lyfte svans och hade sånt snyggt steg! Såg absolut inte halt ut, fan vilken trav! Är så kär i min lilla sessa och hoppas de hittar nåt bra fel nästa gång som inte är nåt allvarligt...
Tjabo fick oxå röra sig en snabbis i linan. Han vill dock inte röra sig :'( på tisdag är det dags för röntgen, håll tummarna!
Igår morse så var vi även där, jag Elvis Texas Aston marie Charlie och Freja. Texas Elvis och Aston körde Melker (har tyvärr ingen bild, men Marie fotade) jag gick bakom och styrde. Melker har blivit tjock julegris men tyckte att det var så kul tt komma framför kärran <3
Idag jobbar Johan igen, som vanligt, så jag ska försöka få till stallbesök med barn idag igen...
Puss



Kommentarer
Chrissie P

hon verkar redigt nöjd där i sin lilla hage :D

2012-10-15 @ 09:35:31
URL: http://chrissiep.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0