Dåligt samvete

Hann inte kolla Molly imorse :(
Har sedan länge en bokad tid hos frisören idag för att skämma bort mig själv och sitter här i väntrummet och har lämnat grabbarna hos farmor å farfar och Johan jobbar.
Men morgonfodraren har inte ringt, så jag antar att hon lever...
Ska åka dit direkt när jag är klar här...
Tack för alla telefonsamtal och meddelanden! Tack för att ni bryr er! Känner mig så otacksam och gnällig, men hoppas ni förstår... Trodde verkligen att min otur vänt nu :'(
Känns som jag sagt det förut, men snart e jag samma glada positiva Tette :)
Tack för att ni står ut....
Puss



Kommentarer
boysara

Vi har väll inte heller världens roligaste hage nu när d regnat så i mängder, men hon skulle bli garanterat fet ! ;D hihi! Det är ju mitt största problem just nu, hon ser ut som en lagårdsvägg över ryggen! :O Ja hoppas dom andra tycker d e ok för dig och mollys skull. tror d kan va bra att ha henne där tills allt ordnat till sig.

2012-10-27 @ 10:30:44
Chrissie P

man måste få vara nere också! Och det är ju inte så konstigt om du inte känner dig på topp just nu <3 Hoppas verkligen att det vänder snart för er!

2012-10-27 @ 20:02:22
URL: http://chrissiep.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0