Woohoo! Blogg.se fungerar igen!

Nu kommer ni få se mer av oss här :)

Molly växer, både på höjd å bredd!
Hon kommer bli en stor kicka när hon tagit igen sin sena ankomst (född 8augusti) och fått massa god mat att äta :)

Den tjejen är verkligen inte rädd för mycket...
Hon går med på allt och gör sitt bästa.

Om jag ska komma på nåt negativt så är det just frammåtbjudning på banan när hon är lös, hon vill liksom bara va nära...
Ge gärna lite tips på vad jag ska göra :)
Annars får jag helt enkelt vänta och se ;)

Tjabo har alltid varit så "lätt" att hantera i den bemärkelsen då han alltid tänkt framåt av sig själv och då kan man bara ta energin och omvandla den lite, men med Mollsan är det klurigare, plus att hon ju just är en HON ;)

Nu ska jag uppdatera så fort jag bara hinner!

Imorgon är det prova på tävling i klubben, Molly ska va me i handklasserna och tjabo ska va med i reiningen med husse! Ska bli så kul att få se dem!

Till tävlingen kommer även Molly och tjabos pappa ELVIS (Zans Little Elvis) och även tjabos lillasyster på moderns sida ALICE (e Pysen u Viktors Yellows Lady)

Så det blir värsta släktträffen :D

Kram på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0