Ojojoj, mycket har hänt...

Ja, här går tiden och det finns inte mycket tid för bloggen, kanske ska fundera ut hur man bloggar från mobilen...

Tränar en hel del för Birgitta Freter nu och Tjabo och jag och husse börjar fatta så smått :)
Jag tränar mest på att våga släppa helt och inte sitta och störa honom i munnen jämt...

Johan har varit på kosseclinic
Nu i helgen är det clinic för John Moore
5 november är det tävling i klubben, vilken jag hoppas att vi ska vara med på i någon klass iaf :)

Sedan dec jan ska han få bara stååååå och inte ridas något alls :) Få lite behövlig vila efter allt nytt han lärt sig :)

Ska försöka börja uppdatera vartefter... försöka... ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0