Westernsadel

Igår hade jag på westernsadeln för första gången och som jag väntat så reagerade han inte alls :) Min duktiga lilla pålle <3

Vi gick en promenad med den på till svinstallet å tillbaka och det gick superbra, mötte många bilar å det var inga problem.

Mätte honom också :) 143cm i manken och 149 cm i korset, toltalt har han vuxit 4cm fram och bak sedan jag mätte första gången, ca 1 månad efter vi köpte honom :) Hoppas han blir lite över 150 så vi kan hoppa lite högre ;)



det var kallt, coolt när man ser röken ur näsborrarna :)



Kommentarer
Anna

Vad fin han är!De ser så mycket äldre ut när de får sadel på sig!

2010-01-28 @ 09:40:34
URL: http://www.asanden.se
Jessica

Man blir verkligen impad över hur duktig han är! Jisses vilken kanonhäst ni fått!

2010-01-31 @ 08:22:40
URL: http://jessicaekholm.blogg.se/
Ingrid "Tinka" Carlsson

Fina Tjabo!

2010-02-09 @ 00:52:10
URL: http://lthastar.blogg.se/lintrolletshastar/
Maria Stenudd

"Mormors" duktiga ponke!

Ha det gott!

Kram maria

2010-02-17 @ 16:55:20
Maria Stenudd

"Mormors" duktiga ponke!

Ha det gott!

Kram maria

2010-02-17 @ 16:56:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0