Stadsbergaträning 18/4


Vi tog med skitungen och åkte till Stadsberga, Lotta och Tobbe följde också med.
Tjabo skulle titta på alla hästar och sket fullständigt i att matte stod ivägen, det var ju inte så att han drog eller nåt, men mitt "space" fanns inte och han gick förbi och kunde inte stå still, men men, får trösta mig med att det var första gången :)

Han gick iaf utan problem kors och tvärs över bron (dock så ville han inte stå still på den, men det tar vi nästa gång) över bommar och runt koner så han lär nog sova gott inatt :)

Det var många där och många nya ansikten (det är väl snarare så att det är jag som är NY, men iaf många jag inte träffat förut :) )


Johan och Tjabo


Therese & Minnsan








Johan och Tjabo





Kommentarer
Jessica svarar

ÅÅÅH vad mysig sista bilden var <3

2010-04-18 @ 19:49:31
URL: http://jessicaekholm.blogg.se/
HaNNa

Åh, vad kul! Speciellt att få se lite nya bilder på Minsan, som ju nu är vuxen och inte den lilla unghästen jag fick vara med och hämta när hon kom till Sverige! Det värmer att hon fortfarande är kvar i klubben!



Kul träning! Jag skulle också vilja komma iväg på nåt sånt där...men behöver först laga bilen, så att jag vågar dra släp. Man är inte så jättetät som student...

2010-04-18 @ 22:08:33
URL: http://malumbub.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0