Lösgalopp

Idag har vi lösgalopperat på volten.
Vi började med att flytta till höger och vänster och back sitter 100% nu, säger back och han backar på en gång :) SUPERNÖJD!

Sedan gick vi över två bommar och det var inga problem alls!
Sedan släppte jag lös honom och manade på med grimskaftet och han galopperade glatt runt på ridbanan några varv. Hoppade bommarna på bilden, tog båda i ett stort runt språng (matte glad, eftersom jag ska hoppa honom åsså) Bockade och hade sig och tyckte att det var skönt att få sträcka ut. Fick inga superbilder tyvärr, men ni hajjar :)

Imorgon blir det vila och på söndag promenad. Det är planen iaf :)



Kommentarer
Ingrid "Tinka" Carlsson

Hej! Nu har "Lintrollet" hittat hit. Det ska bli kul att följa era äventyr. Jag har fått hem "Elliot" också. Kika gärna på min blogg:

http://lthastar.blogg.se/lintrolletshastar/

2009-10-10 @ 10:53:20
URL: http://lthastar.blogg.se/lintrolletshastar/
travelerhorses

Kul att det framåt med din lilla .

min lilla buse har jag lagt n ny bild på nu sen långpromenaden i skogen :)

2009-10-10 @ 23:16:15
URL: http://travelerhorses.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0